چرا بهترین باربری در جردن هستیم ؟

ما مدعی هستیم که بهترین در صنعت حمل و نقل نه فقط در این محله بلکه در کل تهران و ایران هستیم. شرکت ما یکی از قدیمی ترین شرکت و اتوبار های شمال غرب مخصوصا محدوده جردن ، ونک و مناطق اطراف می باشد. در عین حال که جز قدیمی ترین شرکتهای متخصص در این حوزه هستیم ، تمامی ابزار و تحهیزات و اتوبار های ما ، به روز و مدرن بوده و ویژه باربری طراحی شده اند. ما صنعت باربری را به یک کسب و کار تخصصی تبدیل کرده ایم که با آموزش پرسنل و کارگران حمل بار و رانندگان حرفه ای ، خدماتی متفاوت را به شما ارائه می دهیم. جهت باربری در خیابان نلسون ماندلا ( که نام‌ های پیشین آن خیابان آفریقا، خیابان جردن بوده ولی کماکان با این نام شناخته می شود ) با اطمینان کامل و آسودگی خاطر با ما تماس حاصل نمایید. همچنین افرادی که نیاز به بسته بندی حرفه ای بار دارند نیز می توانند از خدمات ما استفاده کنند

خدمات باربری جردن

  • حمل بار و اثاثیه منازل در محدوده جردن
  • حمل کالاهای تجاری و اداری در جردن
  • در هنگام باربری در محدوده خیابان جردن و مناطق اطراف ؛ حمل لوازم و وسایل سنگین از جمله گاو صندوق، پیانو، سایدبای ساید و … توسط کارگران ماهر انجام می شود.
  • بسته بندی حرفه ای با جدید ترین لوازم و روش های روز دنیا با نیرو های دوره دیده
  • ماشین های مدل بالا و موکت کاری شده ی مسقف و رانندکان باتجربه و با اخلاق
  • ارائه بیمه و فاکتور و بارنامه رسمی. با قیمت توافقی و مشاوره رایگان
  • حمل بار آسان باربری قدس شمیرانات تهران بزرگترین و معتبر ترین اتوبار باربری ونک
  • با ما آسوده خاطر باشید…

تضمین امنیت باربری در جردن

ما در تمام مراحل اجرا امنیت کامل و عدم آسیب دیدگی وسائل ، اثاثیه و بار شما را تضمین می کنیم. البته این فقط در حد حرف نیست ، بلکه از مرحله اول و بسته بندی اثاثیه ، جابجایی آن میان طبقات و قرار دادن در اتوبار ، تمام مراحل باربری جردن با امنیت و آرامش کامل انجام می شود.همچنین با نظارت صحیح پرسنل بر عملکرد کارکنان  ، هیچ کدام از اثاثیه مفقود نخواهند شد و تمام وسائل بطور دقیق بارگیری و در مقصد تحویل داده می شوند. پیش از جابجایی یکی از کارگران ما با تهیه چک لیستی از وسائل ، در مقصد نیز همه را بررسی و تحویل شما خواهد داد. امروزه حمل بار فقط به معنی رساندن بار از مکانی به مکان دیگر با هر روشی نیست، مشتریان توقع دارند به بهترین نحو ، ارزان ترین هزینه و با پشتیبانی کامل اسباب کشی آنها انجام شود و ضمن تضمین امنیت اثاثیه ، هیچگونه خسارتی وارد نگردد. ما با شناخت و آگاهی از چنین انتظارات به جایی ، همواره در جهت رضایت شما تلاش کرده ایم.

اتوبار جردن دارای مجوز رسمی

به جرات می توان گفت در جردن اتوبار و باربری هایی که خدمات حمل بار و اسباب کشی را ارائه می دهند ، متعددند. اما بسیاری دارای مجوز رسمی فعالیت نیستند و می توانند مشکلاتی را برای شما ایجاد نمایند. مفتخریم که از شروع فعالیت خود که تاکنون 20 سال از آن می گذرد ، با ثبت رسمی شرکت و دریافت مجوزهای مربوطه برای فعالیت اتوبار ، بهترین خدمات را زیر نظر اتحادیه حمل و نقل به مشتریان خود در جردن ( خیابان آفریقا ) ارائه داده ایم. نیازی به توضیح نیست که یک مجموعه که دارای مجوز فعالیت بوده و زیر نظر مراجع فانونی فعالیت می کند ، شرایط بهتری را برای شما رقم خواهد زد.

بسته بندی کامل اثاثیه پیش از باربری در جردن

مهمترین عاملی که می توانید خسارت به اثاثیه را تا حد قابل قبولی کاهش دهد بسته بندی دقیق و حرفه ای اثاثیه پیش از باربری در جردن می باشد. بسته بندی توسط کارتن محکم و ضخیم ، نوار چسب ، طناب و فوم باید توسط کارگر آموزش دیده انجام شود که خوشبختانه تمامی پرسنل ما در زمینه وظایف تخصصی خود آموزش های لازم را طی کرده اند. در بسته بندی اثاثیه منزل چند نکته اهمیت زیادی دارد. اول اینکه متناسب با ابعاد هر وسیله یا اثاثیه کارتن اختصاصی طراحی و ساخته شود. دوم ، بین بدنه اثاثیه با کارتن حتما توسط فوم یا یونولیت پوشانده شود تا در صورت ضربه های شدید احتمالی بدنه از خراشیدگی در امان بماند. سوم ، برای بسته بندی ظروف شکستنی باید فضای خالی کارتن بین ظروف به خوبی توسط کاغذ باطله پر شود تا امکان حرکت ظروف در محفظه وجود نداشته باشد. همواره به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم که ریسک باربری جردن بدون بسته بندی را نپذیرند ، زیرا هرچه هم که کارگر و راننده مهارت کافی داشته باشند ، اما اتفاقات غیرمترقبه و پیش بینی نشده زیادی وجود دارد که می تواند به اثاثیه شما خسارت وارد نماید.

ارسال اتوبار جردن و خیابان های اطراف

این خیابان که با نام جردن یا نلسون ماندلا مشهور است ، در نزدیکی محله ونک واقع شده و خیابان های فرعی و اصلی زیادی را دربرمیگیرد. در تمام مناطق و خیابان های اطراف ما آماده جابجایی بار و ارسال اتوبار با هر تعدادی پرسنل که مورد نیاز شما باشد هستیم. ما خدمات خود را با تعهد و پشتیبانی کامل ارائه می کنیم و علاوه بر بیمه باربری که ضمانت عدم خسارت به امال شما می باشد در محدوده جردن سفارتخانه های کنیا ، قطر ، کویت ، لهستان ، مکزیک و … وجود دارند ، همچنین چندین موسسه و سازمان مثل سازمان انرژی اتمی ، کتابحانه ملی ، اداره برق ، موزه امام علی استقرار یافته اند. پارک نوروز ، میدان آفریقا ۀ پارک سیمرغ از دیگر مناطق قابل ذکر جردن هستند. هدف ما از ذکر این مناطق اولا تعدد مشتریانمان در این محله است و ثانیا محدودیت هایی که برای ارائه خدمات باربری در جردن ایجاد می شود.