خدمات باربری تجریش

خدمات باربری تجریش بسیار متنوع است و این به دلیل وجود منازل مسکونی زیاد ، ادارات ، مغازه ها ، پاساژها ، مراکز تفریحی ، بیمارستان ها در این محله و اطراف میدان تجریش است.  به همین دلیل متشریان و تقاضاهایی که از ما می شود متنوع است. و ما خود را موظف میدانیم که در حد توان به تمامی این سفارشات مخصوصا اسباب کشی منازل ، حمل بار ، جابجایی هرگونه کالا ، حمل بار بین شهری و حتی شهرستان پاسخ مثبت دهیم. خدمات ما در محدوده میدان تجریش و محله های اطراف ، کاملا متمایز از سایر شرکتها و اتوبارها می باشد. چرا؟ به دلایل زیر:

  • قرارداد رسمی و معتبر با شما امضا می کنیم
  • کلیه اثاثیه و بار شما را بیمه می کنیم
  • پرسنل ، کارگران و رانندگان ما آموزش های لازم برای اجرای دقیق وظایف خود را دیده اند
  • از جدیدترین تجهیزات و ابزارآلات باربری و بسته بندی استفاده می شود
  • ارائه تخفیفات ویژه در اکثر ماه های سال
  • نظارت بر عملکرد پرسنل و نظرسنجی بابت میزان رضایت مشتریان
  • این شرکت با مجوز رسمی زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند

همچنین موارد زیر جز ویژگی های متمایز خدمات مجموعه اتوبار و باربری در تجریش می باشد که با سابقه بسیار طولانی جز بهترین ها و اولین ها در صنعت حمل و نقل زمینی بار بوده است.

بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل

یکی از مهم ترین ارکان در باربری ، بسته بندی وسائل ، اثاثیه و لوازمی است که قصد حمل آنها را داریم. ما این امکان را برای مشتریان خود در تجریش فراهم کرده ایم که هرنوع بار با هر ابعاد و حجمی را کاملا بسته بندی کنیم تا احتمال آسیب را به نزدیک صفر برسانیم. اکثر افراد پس از خریداری یک وسیله جدید ، کارتن و بسته بندی آن را دور می اندازند و در هنگام اسباب کشی با مشکلاتی مواجه می شوند. اصلا نگران نباشید ، ما برای هر وسیله یا کالایی ، کارتن و بسته بندی محکم را فراهم می کنیم و علاوه بر آن از سلفون و مشمای ضربه گیر برای درون محفظه بسته بندی استفاده می کنیم. این کار هم از خسارت بار جلوگیری می کند و هم نظافت و زیبایی اثاثیه شما حفظ خواهد شد.

جابجایی اصولی بار

جابجایی بار میان طبقات مختلف در هنگام باربری در تجریش اصول و قواعد خاصی دارد. در زمان اسباب کشی که با اثاثیه حجیم و سنگینی مواجه هستیم ریسک کار بالاتر می رود.  باتوجه به اینکه در اکثر ساختمان ها امکان استفاده از آسانسو توسط مدیریت ساختمان ممنوع اعلام شده ، جابجایی اثاثیه سنگین مثب یخچال ، ماشین لباسشویی و … نیاز به حضور همزمان چند کارگر ماهر دارد. جابجایی هریک از این وسائل توسط یک فرد ، احتمال خسارت و آسیب را بالا می برد. ما آموزش های لازم را در این زمینه به پرسنل خود داده ایم تا در هنگام حمل بار در طبقات و قراردادن آن درون اتوبار ، با دقت و بدون ضربه خوردن بار وظیفه خود را انجام دهند. همچنین پیش از جابجایی با ساخت کارتن و جعبه اختصاصی برای هر کالا یا وسیله ، هم امنیت را بالا میبریم و هم به بهتر جابجا شدن اثاثیه کمک می کنیم.