خدمات اتوبار و باربری در شمیرانات

به عنوان یکی از قدیمی های باربری در شمیرانات و حومه سعی کرده ایم که همواره رضایت مشتریان را در بالاترین حد تامین کنیم. از تجهیزات مدرن و سخت افزارهای مجهز گرفته تا نیروی کار انسانی ماهر را با جدیدترین استانداردهای اثاث کشی و حمل با هم آمیخته ایم تا با کمترین قیمت بار شما را جابجا کنیم. هرآنچه در گذشته اتوبار ها با نام خدمات باربری شمیرانات ارائه می دادند را فراموش کنید، امروزه متدهای جدیدی روی کار آمده که فقط شرکتهای معتبر رعایت میکنند. درصورتی که خدمات حمل بار به شهرستان مدنظر شماست از لینک مشخص شده اقدام کنید. ما مجوز رسمی اتحادیه را داریم و این یعنی امنیت کامل اثاثیه شما، آسودگی خیال و عدم نگرانی از سپردن اسباب و وسائل حتی گران قیمت به اتوبار شمیرانات بار! شما نیز اگر مایلید با کمترین هزینه و بدون خرابی اثاثیه به منزل جدیدتان نقل مکان کنید با ما تماس بگرید. مطالعه توضیحات زیر جهت افزایش اطلاعات شما و خواسته هایی که باید از اتوبار و کارگران داشته باشید خالی از لطف نیست.

بسته بندی اثاث منزل و شرکتها

قطعا قادر نیستیم بدون بسته بندی اثاث را جابجا کرد که این وسائل مربوط به منرل باشد یا شرکت و ادارات. بسیاری از وسایل ریز و کوچک که صددرصد نیاز به قرار گرفتن در جعبه های کوچک و بزرگ دارند و سپس باید در جعبه کاملا با چشب بسته شود تا در حین حمل باز نشود و احیانا خرده ریزها از درون جعبه به بیرون پرتاب نشوند. همچنین وسائلی مثل تلویزیون ، میز کار ، مبمان منزل و اداری ، یخچال و … باید با کارتن های بزرگ و به روش پیچیدن سلفون های حبابدار دور بدنه اثاثیه بسته بندی شوند تا ضربه های احتمالی آسیبی به انها نرساند و در ضمن توسط کارگر به راحتی دست به دست شود و به درون کابین خودرو منتقل شوند. به ویژه در مناطقی مثل شمیرانات که شیب خیابان ها زیاد است و همین مسئله میتواند باعث بروز اتفاقات غیرمترقبه ای باشد. روش های بسته بندی اثاثیه را مطالعه کنید تا اگر خودتان هم خواستید جابجایی انجام دهید نقصی در بسته بندی لوازم و وسایل منزلتان وجود نداشته باشد. در این صورت حتما ابزار ضروری مثل نایلون حباب دار ، نوار چسب ، طناب و کارتن را خریداری کنید.

اعزام تعداد نامحدود کارگر باربری شمیرانات

هر تعدادی کارگر بخواهید از یک نفر تا ده ها نفر را برای شما اعزام میکنیم و هیچگونه محدودیتی در این مورد نداریم. این افراد کارگر معمولی نیستند و کاملا آموزش دیده هستند و دوره های تخصصی لازم را در زمینه باربری، بسته بندی اثاثیه، حمل اصولی بار طی کرده اند و آماده پشتیبانی مشتریان ما در شمیرانات هستند. با این شرایط نیازی نیست حتی شما یک جعبه کوچک را بلند و جابجا کنید. از صفرتا صد این فرآیند را کارگران و پرسنل ما انجام میدهند. از انجا که آموزشهای لازم را دیده اند هرگز نگران آسیب یا شکستن حتی یک لیوان هم نباشید.

جدیدترین خودروهای اتوبار و حمل بار در شمیرانات

هر خودرویی مورد نیاز شما باشد را در اختیار داریم. نه تنها در شعبه باربری شمیرانات بلکه در کل مناطق تهران ما در هر شعبه چندین خودروی جدید شامل وانت و نیسان، کامیون ، کامیونت و خاور را آماده قرار داده ایم تا به محض تماس مشتری بلافاصله به محل اعزام گردند. این خودروها ویژه اثاثکشی هستند و ناوگان خودرویی  هرچند وقت یکبار کاملا بروزرسانی می شود و اکثرا جز جدیدترین دستگاه های خودرو در تهران هستند. علاوه بر این خودروهایی که اختصاصی برای جابجایی لوازم منزل در نظر گرفته ایم پس از هر سرویس نظافت می شوند و داخل کابین کاملا گردگیری می گردد. شما هم با هر اتوباری که همکاری می کنید باید از آنها بخواهید چنین تعهدی نسبت به شما داشته باشند.

تضمین امنیت کامل اثاثیه در حین جابجایی

یکی از معضلاتی که در بسیاری از اثاثکشی ها شاهد آن هستیم و به دلیل عدم توانایی اتوبار رخ می دهد، آسیب به لوازم و وسائل مشتریان است. زمانیکه ما تاکید میکنیم که از بهترین خودروها، جدیدترین تجهیزات و پرسنل ماهر برای خدمات باربری در شمیرانات استفاده  کنیم، این سوال در ذهن مشتری پیش می آید که آیا  امنیت اثاث را تضمین می کند؟ و این ضمانت چگونه داده میشود؟ بله ما کاملا تضمین میکنیم که بار شما بدون آسبب و کم و کسر به مقصد برسد. و برای تعهد کتبی میتوانیم با شما قرارداد امضا کنیم تا خیالتان از هر بابت آسوده باشد.

انجام باربری شمیرانات بصورت 24 ساعته

هر ساعتی که مایل باشید جابجا شوید کافیست با ما تماس بگیرید. البته ترجیحا اگر در فصول تابستان یا بهار قرار داریم بهتر می توان در شب عملیات جابجایی بار را انجام داد و در فصول پاییز و به ویژه زمستان به دلیل سرما کمی کار سخت تر است ، اما ما جهت باربری شمیرانات در هریک از 24 ساعت شبانه روز آماده ایم تا با شما همکاری کنیم. در شب این مزیت وجود دارد که ترافیک کمتر است . طبیعتا بدون اعصاب خوردی و با معطلی کمتری کار انجام خواهد شد. البته این نکته هم باید گفته شود که ما چون مجوز داریم میتوانیم در تمام ساعات فعالیت کنیم، هر اتوباری توانایی این کار را ندارد.